Aanmelding, betaling en annulering

 

Ik kom er niet uit met aanmelden, hoe kan ik mij alsnog aanmelden?

Neem dan contact op via adresregistratie@reedbusiness.nl.

 

Welke keuzes heb ik om te betalen?

Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier voor de betaalwijze. Er zijn diverse mogelijkheden, met iDeal, creditcard of factuur. Wilt u betalen na ontvangst van de factuur? Kies dan het icoon met het euro-teken en de tekst: "Betaal later de factuur".

 

Kan ik mij nog aanmelden?

U kunt u inschrijven zolang het inschrijfformulier is geopend. Wij vermelden het op de eventpagina als een event is volgeboekt.

 

Kan ik mij ook op de dag zelf nog aanmelden?

Ja, het is mogelijk om u op de dag zelf nog te registeren bij de registratiebalie. Indien mogelijk raden wij u aan om voorafgaand aan het event uw registratie volledig te maken, zodat u dit bij de ontvangst niet meer hoeft te regelen. Indien inschrijving op de dag zelf niet mogelijk is, vermelden wij dit op de eventpagina.

 

Ik heb nog geen factuur gekregen voor het event. Mag ik dan wel komen?

U ontvangt de factuur als bijlage bij de bevestiging. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Stuur een e-mail naar adresregistratie@reedbusiness.nl, dan kijken wij uw registratie na of alles goed is verwerkt. Heeft u wel een factuur ontvangen, maar is de betaling nog niet voldaan? Betaal dan de factuur binnen de betaaltermijn en kom naar het event.

 

Helaas moet ik mijn aanmelding annuleren, hoe doe ik dat?

Annuleren kan alleen schriftelijk. U kunt een mail sturen naar adresregistratie@reedbusiness.nl, samen met de naam van het event. U ontvangt van ons een bevestiging van afmelding. 

Annuleert u tot drie weken voor aanvang van het event, dan brengen wij € 75 (excl. btw) aan administratiekosten in rekening. Meldt u uzelf binnen drie weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kunt u bij verhindering natuurlijk altijd een vervanger van uw inschrijving gebruik laten maken. Indien er afwijkende annuleringsvoorwaarden gelden, dan vermelden wij dit op de eventpagina (bij het inschrijven).

 

Annuleringsvoorwaarden groepen

Het is niet mogelijk om te annuleren voor losse personen binnen een groepsaanmelding, dit in verband met de reeds toegekende groepskorting. Wel is het mogelijk om voor de persoon die niet kan deelnemen een vervanger te sturen. Dit kun je doorgeven via adresregistratie@reedbusiness.nl.
 

Ik ben verhinderd, maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?

Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van u de NAW-gegevens, e-mailadres en functie van de plaatsvervanger. E-mail deze naar adresregistratie@reedbusiness.nl onder vermelding van de naam van het event.

 

Moet ik de registratiebevestiging meenemen op de dag zelf?

U hoeft uw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. U kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst. 

 

Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?

U kunt contact opnemen via adresregistratie@reedbusiness.nl.

 

Wat zijn de inkoopgegevens?

U ontvangt de factuur van:

Naam

Adres

Postcode

Plaats

BTW nummer

KvK nummer

IBAN

Delft Congress Support B.V.

Molengraaffsingel 12

2629JD

Delft

NL854957467B01

62789015

NL 51 INGB 0006 9006 52

 

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?

U kunt dit doorgeven via adresregistratie@reedbusiness.nl.

 

Hoe meld ik mij af naar aanleiding van een post- of e-mailing?

U kunt dit doorgeven via adresregistratie@reedbusiness.nl.

 

Workshops (indien van toepassing)

 

Wanneer worden de workshops bekend gemaakt?

De workshops die bekend zijn staan op de website. Wij informeren u per e-mail op het moment dat u een keuze kunt maken voor de workshops.

 

Moet ik me vooraf inschrijven voor de workshops?

Ja, wij adviseren u om vooraf een keuze te maken voor de workshops. Sommige workshops hebben een beperkte capaciteit in verband met de werkvorm van de workshop. Heeft u een specifieke voorkeur voor een workshop, maak dan snel een keuze. Op de dag zelf kunt u eventueel (in de eerste pauze) uw keuze doorgeven bij de registratiebalie, houd er dan rekening mee dat sommige workshops niet meer beschikbaar zijn en dat het u tijd scheelt om dit van te voren te doen.

 

Voorzieningen

 

Foto & video

Op onze events kan er gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events. Wilt u niet op de foto of video komen, loop dan langs bij onze informatiebalie.

 

Presentaties & evaluatie

 

Worden de presentaties van de sprekers achteraf beschikbaar gesteld?

Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.

Ook sturen wij u een evaluatie toe. Wij hechten veel waarde aan uw mening hoe jeu de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.



 



 

Incompany masterclasses

Geïnteresseerd in incompany masterclasses ?
Bel of mail ons gerust voor meer informatie.

   

 
Portfoliomanager Veranderkunde 

Mail: Maaike de Kruik

M: +31 (0)20 - 515 94 64

  Senior Campagne Manager
Mail: Teresa Gonçalves
M: +31 (0)6 -10 55 54 94